maandag 4 augustus 2014

Zo maar een kaart.

Gister zijn wij met alle kinderen en kleinkinderen een dag naar Slagharen geweest Het leek wel een schoolreisje.In totaal 13 personen we hebben het met het weer mooi getroffen.Vorige week heb ik deze kaart gemaakt.Is voor een vrouw uit het dorp gemaakt die heeft vorige week een open hart operatie gehad.Ze werkt hier in het zwembad dus vond ik dit wel toepasselijk.
 Je kan wel merken dat het vakantietijd is er word veel minder gereageerd Ik ben zelf ook wel wat minder op blogs Bedankt voor de lieve reacties op mijn spread ik lees ze altijd met veel plezier.ben dus ook benieuwd wat jullie hiervan vinden  

4 opmerkingen:

  1. Klinkt als een gezellig dagje uit, Tietje. En zeker als je dan ook nog zo boft met het weer!
    En wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf ben ik ook minder in blogland. Veel te lekker weer toch?! Leuk zo'n dagje uit.
    Je kaart is ook supers.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Tietje, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje heb je gemaakt Tietje voor iemand die zo'n grote operatie heeft ondergaan...zal ze vast wel waarderen.
    En leuk dat jullie samen een vakantiedag hebben gehad...ik wil best geloven dat dat echt genieten was...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen