zondag 21 september 2014

Butterflykisses.

In mijn vorige post schreef ik dat ik wondroos heb en heb er medicijnen voor gekregen Maar nu kreeg ik na 8 dagen een allergische reactie ik zit onder de huiduitslag en jeuk mij verschrikkelijk dus ben ik gister na de dochterswacht gegaan Ik moest direct stoppen met de medicijnen en heb koelzalf mee gekregen Het zal mij benieuwen ik hoop dat het gau over is .Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart Ik lees ze altijd met veel plezier Ben dus ook benieuwd wat jullie hier van vinden.Nog een gezellige avond.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Tietje, heel veel sterkte ik hoop dat je wondroos niet meer terugkomt nu je gestopt bent met de medicijnen en dat de jeuk snel over is. Je kaartje ziet er schitterend uit. Mooie rand heb je gebruikt en mooie zachte kleuren.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och meis wat is dat vervelend als je met wondroos te kampen hebt en dan nog een allergische reactie van de medicijnen....het is te hopen dat andere medicijnen de genezing snel helpt ....Beterschap ......

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tietje
    Dat is ook waat, denk je op te knappen , knap je af, sommige medicijnen kan je eeen terugslag van krijgen, dat zie je maar weer.
    Je kaart is weer prachtig, lief deze stempel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje!
    Ik hoop dat je nu snel herstelt! beterschap gewenst!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje, Tietje. En verder wens ik je veel beterschap,met die akelige jeuk
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jij nu zegt....heb ik jaren geleden ook meegemaakt....bij mij was het middel erger dan de kwaal op dat moment....dus ik weet ongeveer hoe je je nu voelt en wens je heel veel sterkte!
    Je kaartje ziet er prachtig uit hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tietje

    Allereerst je kaart. Die is weer uit de kunst, mooi hoor!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen