woensdag 17 september 2014

Dutch doo ba doo bloem.


Zo hier ben ik weer het heeft even geduurd voor er weer een nieuwe kaart kwam maar ik zat even in de lappenmand Ik had aan beide benen wondroos ik had er wel eens van gehoord maar wist niet wat het was maar nu dus wel.nu heb ik nog flink last van mijn linkerknie maar dat zal vast en zeker ook wel goed komen.Nou weer genoeg over mij.Dit is mijn eerste creatie met de dutch doobadoo mallen moet wel leren ik ben er zelf nog niet zo tevreden over maar al doende leert men nog bedankt voor de leuke reacties op mijn kerstkaart ik lees ze met veel plezier.ik ben dus ook benieuwd wat jullie hiervan vinden.ik zou het leuk vinden als jullie langs komen dan ook een reactie willen achter laten.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Tietje.
    Sterkte met de wondroos, hopelijk gaat het snel beter. Manlief heeft het ook al meerdere keren gehad, dus ik weet hoe vervelend het is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt met de Dutchdoobadoo bloem Tietje, ook het afdrukje heb je mooi gekleurd.
    Beterschap vrouwtje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh....wat naar voor je ...wondroos is heel erg vervelend!
    Je kaartje ziet er prachtig uit hoor.
    Heel veel beterschap.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen