zondag 19 oktober 2014

Herfst kaart.


Vorige week zondag zijn mijn kleindochter (Vier) en ik lekker aan het kleuren gegaan zij een grote en ik een kleine Teddy Bea.Ik heb er deze kaart mee gemaakt en Maaite heeft de kleurplaat aan haar mem gegeven.Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier Ik ben dan ook benieuwd wat jullie hiervan vinden.Ik wens jullie nog een fijne zondag verder.Ik ga nog even aan de freubel daar is het op deze regenachtige dag wel weer voor.

3 opmerkingen:

  1. Mooie herfstkaar, Tietje. En wat een leuke foto van je kleindochter. Gezellig zo samen aan de freubel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk is hé Tietje, om zo samen met je kleindochter zitten te kleuren....dat zijn de echte vitamientjes zeg ik altijd....ook ik kan daar heel erg van genieten...
    Je kaartje is heel leuk geworden....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk samen freubelen. Straks als ze wat ouder is kan ze mooi met beppe kaartjes maken. Je kaartje is prachtig geworden.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen