zondag 23 november 2014

Kerstkaart.

Zo hier is dan de 2 de vintage kerstkaart met een plaatje op de vroege zondagochtend.Wij gaan vanmiddag de eerste verjaardag vieren van onze 2 de kleindochter waar blijft de tijd.Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart.Ik ben dan ook benieuwd wat jullie hiervan vinden.Ik wens jullie nog een fijne zondag.Met deze kaart wil ik graag meedoen http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2014/11/anmacreatief-challenge-38-november-2014.htmlbijhttp://decreatievezebra.blogspot.nl/2014/11/challenge-15-en-uitslag-vorige-maand.html 
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2014/11/nieuwe-challenge-nr-16.html 
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2014/11/nieuwe-challenge-gebruik-kraft-op-je.html 
http://scrapplezier.blogspot.nl/2014/11/november-challenge-2014.html

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je kleindochter,
    en je winterkaart is prachtig geworden.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg mooie kerstkaart, Tietje!
    En natuurlijk gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi! En, van harte met je kleindochter! Crea groetjes, Judith dt DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi winters kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echt winters kaartje met een oer hollands tafereeltje!
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteer met de eerste verjaardag van je tweede kleindochter en ja de vliegt voorbij voor je het weet zijn ze 18 whahaha. Je hebt een pracht van een winters tafereeltje gemaakt vind hem geweldig.

    leafs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook onwijs mooi, daarnaast een geweldige uitwerking van onze challenge, bedankt voor jouw deelname aan de november challenge@scrapplezier.nl

    Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. Het staat mooi dat het plaatje rond is. dat valt me op aan je kaartje.

    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie dat jij ook al volop in de kerstkaarten zit... ik heb hier al verschillende mooie kerstkaarten voorbij zien komen... Wat betreft je vraag over het printen van de vintage plaatjes.... ik print dat op wat dikker printpapier... ik heb dat gehaald bij de boekhandel en ik zet de printer dan op de allerbeste kwaliteit.

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Tietje, dank je wel om volger te worden van mijn blog. Ik heb jouw blog ook gevonden ... erg leuke blog en prachtige kaartjes kan ik hier bij jou bewonderen ....
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig! Wat een mooi geheel!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen