zondag 7 december 2014

Kerstkaart.

Als eerste wil ik Joke welkom heten leuk om je hier tegen te komen.Wij gaan vanmiddag Sinterklaas zijn verjaardag vieren.We doen het op middag omdat er kleine kinderen bij zijn die kunnen natuurlijk niet te laat op bed.ik ben benieuwd wat hij gebracht heeft.Vandaag wil ik jullie deze kerstkaart laten zien die niet lang geleefd heeft een van de oppaskindjes kon erbij en heeft er mee gespeeld had het net te laat door.maar had hem nog op tijd op de foto gezet Met deze kaart wil ik meedoen met. 
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/ 
http://whimsyinspires.blogspot.nl/2014/12/whimsy-challenge-78-anything-goes.html 
Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier.

4 opmerkingen:

  1. really cute carrd
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje weer ... heel mooi ook met die ijskristallen. Jammer dat het kaartje het niet overleefd heeft ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schitterend kaartje Tietje....en ja heeft het kleintje er toch plezier aan gehad.....Ik denk dat de meeste kerstkaartjes bij het oud papier komen.....Ik heb al 2 bomvolle dozen vol met gekregen kaarten....en de als ik ze zo af en toe eens bekijk , veranderd de stijl wel in de loop van de jaren....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig winters ksartje.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen