maandag 9 februari 2015

Kerstkaart nr 2.

Vandaag deze kerstkaart gemaakt Moet toch maar weer een begin maken met de kerstkaarten. 
Het papier is van Joy Winter wonderland.plus allemaal noortjes.Het plaatje komt van pinterest wat daar allemaal niet te vinden is Heel mooi. 
Met deze kaart wil ik graag meedoen met 
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/29/5c/4c/295c4cb97f107becd9e568e37b00e76b.jpghobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2015/01/challenge-nummer-18.html  
enhttp://scrapping4funchallenges.blogspot.nl/
Ook wil ik iedereen nog bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart,Ik lees ze altijd met veel plezier.

10 opmerkingen:

  1. Heeeeel mooi winters kaartje Tietje....en een prachtig plaatje gebruikt....ook ik ben dat tegengekomen afgelopen weekend....en natuurlijk in mijn plaatjes map geplaatst....voor laters...
    Ook de accentjes zijn schitterend.

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart.
    Leuke sketch en kleurtjes en ook nog een hele mooie afbeelding. Prachtsite dat Pinterest he?

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is dat. Tietje, als het begin maar eenmaal gemaakt is...komt de rest meestal vanzelf :o)
    Het is een leuk winters kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer zo'n mooie winterse kaart Tietje! Volgens mij zit je nog wat in de inspiratie van het winterse weer wat we vorige week hadden....het is een prachtig tafereel!

    Groetnis Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tietje,
    het is gewoon een kwestie van aan de gang blijven, ik maak ook het hele jaar door kerstkaartjes, deze is weer heel erg leuk, wat een mooi plaatje,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie winterse kaart.

    Wat leuk dat je meedoet bij de Challenge van Cards2create !

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tietje dit kaartje is weer heel geslaagd hoor ... Super mooie kleuren en ja je moet de prentjes maar vinden hé ...
    Knap kaartje !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Tietje!
    Thank you for joining us at Scrapping4Fun Challenge Blog. Nice winter card you made.
    Sandra DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card,
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen