zondag 15 maart 2015

Just a note.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb.Ik heb intussen ook nog niet een kaart gemaakt Deze heb ik een tijdje terug al gemaakt maar hier nog niet laten zien.Waarom ik hier niet veel ben geweest heeft wel een oorzaak.
 In December kreeg ik van mijn schoonzoon een telefoontje dat ze met onze 2de kleindochter (13 mnd) in het ziekenhuis waren Ze was zomaar opeens opgehouden met ademhalen dus dikke paniek 112 gebeld toen was het ook allemaal drukte politie's ziekenauto's Intussen is ze weer bijgekomen gelukkig.en met spoed naar het ziekenhuis.onderzoek gedaan maar niks kunnen vinden.Intussen was ze weer onze eigen vrolijke meid alsof er niks gebeurt was een nacht in het ziekenhuis en toen weer naar huis.Eind Januari moesten ze voor controle  Ga maar weer naar huis ze is weer zo levendig dus niks aan de hand zeiden ze ze waren nog maar net thuis toen het weer mis ging weer 112 weer alle toeters en bellen weer naar het ziekenhuis deze keer in eigen auto.weer naar huis gestuurd niks aan de hand.nou was het afgelopen maandag weer mis weer geen ademhaling dus weer 112 gebeld deze keer kwam er zelf een trauma helikopter twee ziekenauto's en drie politieauto's Nu is er wel goed onderzoek naar gedaan.Donderdag gesprek met de kinderarts het was gelukkig geen Epilepsie het hartje is goed en de hersentjes zijn ook goed.wat het wel is dat haar luchtpijp even dichtknijpt de behandeld kinderarts had dit ook en hoe ouder je word hoe beter je er zelf uitkomt.Hoe nu verder? ik weet het niet het blijft eng goed in de gaten houden dus.Het is een heel verhaal geworden.Maar ik moest het even kwijt.Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag.

5 opmerkingen:

  1. Jeetje...wat een verhaal. Kan me de schrik en paniek helemaal voorstellen. Sterkte!
    Je kaartje is weer erg leuk, Tietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heftig verhaal Tietje ...ik heb het met veel belangstelling gelezen...hoe heftig kan dat zijn....en je leeft voordurend in angst volgens mij...Ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk komt het niet meer voor...
    Heel begrijpelijk dat je niet aan freubelen toe komt....
    Je heb wel een heel mooi kaartje om te laten zien...


    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verhaal zeg....het is best heftig voor jullie allemaal.
    Heel veel sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tietje,
    Ik kan begrijpen dat je helemaal van slag bent door zoiets, ook erg angstig dit, stel je voor dat je er niet bij bent en dan..Ik wens jullie allemaal veel sterkte en hoop dat ze er over heen gaat groeien,
    Liefs, Ans
    p.s. je kaartje is schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en mooi kaartje

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen