vrijdag 29 mei 2015

Kerstkaart.

Hier dan eindelijk weer eens een kaart van mij.Ik ben op het heden niet zo aan het kaarten maken het kan niet aan het materiaal liggen ik heb genoeg kan wel een winkel beginnen Maar het zal wel weer eens komen hoop ik.Ik wil jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier.Ik ben dan ook benieuwd wat jullie hiervan vinden.ik wens jullie allemaal een fijn weekend en hoop dat het weer nu eens wat beter wordt zodat we naar buiten kunnen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kerstkaartje is dit....mooi plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart heb je weer gemaakt, Tietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig mooie kaart zowel de kleuren als de afbeelding!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Tietje. Jammer dat je de inspiratie even kwijt bent, maar dat komt vast wel weer goed.
    deze is in ieder geval erg goed gelukt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartje Tietje,,,wat een leuke accentjes erop gemaakt....en hopelijk komt de inspiratie snel terug....gewoon wat blogjes langs gaan ....en wat je aanspreekt ....gewoon aan beginnen....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen