maandag 22 juni 2015

Happy Birth day.

Hallo allemaal hier ben ik dan weer.We hebben de dorpsfeesten weer achter de rug.3 dagen feest ben blij dat het weer voorbij is we hebben het toch nog mooi getroffen met het weer.Nu nog 4 weken en dan hebben we vakantie we gaan een paar dagen weg en de resterende weken zijn we lekker thuis.Deze kaart heb ik al een tijdje klaar Ik ben nu nog bezig met een kaart en met een scrap lay out maar die laat ik later zien Bedankt voor de reacties op mijn vorige lay out ik vind het altijd heel leuk om te lezen.

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Tietje leuke van vorm en wat heb je Tilda weer mooi ingekleurd....moet ik ook nog een aan beginnen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Tietje.
    Fijn dat de feesten geslaagd waren, op naar de vakantie
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit, Tietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tietje het is weer een schitterend kaartje ... mooi modelletje, prachtig ingekleurd stempeltje ... Een prachtig geheel !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen