maandag 12 oktober 2015

I sea its youre birthday


Hallo lieve blogvriendinnen hier ben ik dan eindelijk weer eens.Het is precies 3 maand geleden dat ik hier wat geplaatst heb en ook bij jullie langs geweest ben en een reactie heb achter gelaten.Ik zit nl in een diep kaarten dal ik moet mijzelf bijna dwingen om een kaart te maken maar ik hoop vanaf nu dat er verandering in komt.Het wordt in ieder geval wel mooi freubelweer.Met deze kaart wil ik graag meedoen met. 
http://noortje-design.blogspot.nl/2015/10/noor-design-challenge.html.


12 opmerkingen:

  1. Welkom weer terug in blogland, langzaam weer de draad oppakken .....
    Mooie kaart heb je meteen gemaakt, echt een sfeervol tafereel
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je weer terug bent en dan nog met deze prachtige kaart...

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn je weer te zien in Blogland, Tietje.
    En wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Dat gaat vast weer helemaal goed komen met die kaartendip van jou. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug Tietje!
    Mooi je maritiem kaart.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is in ieders geval prachtig geworden hoor. Ook al zit je in kaarten dip, hopelijk mogen we weer wat meer van je gaan bewonderen. Succes.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tietje,
    wat leuk om weer eens wat van je te zien, je hebt een prachtige kaart gemaakt, hoop dat je nu de draad weer op kunt pakken..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tietje,
    Dat was inderdaad even geleden....maar wat kom je terug met een prachtige kaart zeg....ik vind hem heeeeeel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tietje,
    Fijn je weer terug te zien hier in blogland, en je inspiratie is weer aan terukomen zie ik wel...een schitterende kkaart is dit ...heel mooi modelletje en prachtige accentjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje en wat een leuk modelletje.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tietje,

    Fijn je weer terug te zien, hoop dat je de smaak weer te pakken krijgt

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk om je terug te zien met een kaartje Tietje. Een prachtig kaartje is het geworden met mooi papier en malletjes ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen