vrijdag 29 januari 2016

To the beach.


Hier een mooie scraplayout van mijn zoon en schoondochter.Gescrapt op het mooie papier van studio light (Summer at the beach).Ik heb de tekst to the beach en de vogeltjes los gesneden en de fotos erachter geschoven ik vond het zonde dat het anders achter de foto bleef zitten.de hartjes heb ik eerst bewerkt met Gesso en daarna met Pan Pastel.voor de stempel heb ik gebruik gemaakt van Archival inkt Cornflower blue.Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier. Ik wens jullie een fijn weekend.

5 opmerkingen:

  1. Wat super gaaf en vind de kleurcombinatie zo mooi! En heel fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Tietje,een mooi verliefd stelletje als foto,s, prachtig papier en leuke details.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige layouts, Tietje. Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn 2 prachtige layouts Tietje...hele mooie sepia foto's en dat gecombineerd met lichtblauw is schitterend...een hele mooie herinnering voor later...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tietje deze zijn weer echt heel erg mooi gemaakt. Prachtig dat blauw met craft ... Super hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen