woensdag 8 juni 2016

I sea its youre birthday.

Ik was de computer van de week aan het opschonen toen kwam ik deze kaart tegen.Die had ik nog niet op mijn blog laten zien.Ik ben op het heden niet zo aan het kaarten maken want mijn e bosser is stuk gegaan Toen heb ik een Gemini besteld maar die is nog niet binnen dus moet ik nog even geduld hebben.Het komt dus mooi uit met deze kaart.Bedankt voor de reacties op mijn scrap layout ik lees ze altijd met veel plezier.Ik ben dus ook benieuwd wat jullie hier van vinden.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Tietje,
    mooie, maritieme kaart heb je gemaakt met een prachtig plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit kaartje Tietje, wat een mooi ingekleurd en schattig stempeltje erop en ook de andere accentjes passen er perfect bij..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig, lief, zomers kaartje Tietje !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen