donderdag 1 december 2016

Zomaar een kaart.

Zo hier ben ik weer eens het is al een hele tijd geleden maar hier dan weer eens een kaart van mij.Ik ben er de aankomende tijd nog niet veel want wij zijn onze kamers aan het verbouwen.Wij hebben een voor en achterkamer.maar ik wil er een ruimte van maken maar dat houd wel heel wat in alle meubels moeten eruit  wij hebben in de voorkamer hout liggen en achter hebben we plavuizen daar krijgen wij nu pvc maar als alles straks klaar is lijkt het weer heel anders.En morgen word ik ook aan mijn linker hand geopereerd en daar ben ik dan ook wel even zoet mee. Ik wil jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier.Ik ben dan ook benieuwd wat jullie hiervan vinden.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Tietje
    Ik dacht al dat je gestopt was met de kaarten en je blog.
    Maar gelukkig je bent er weer, je hebt een schitterende kaart gemaakt.
    Succes met de verbouwing.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart in deze kleuren!
    Succes met de verbouwing.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaartje laat je zien Tietje...prachtige kleurencombinatie en ook hele moie stanjes erop allemaal
    succes met de vebouwing...en natuurlijk met de operatie aan je hand...hopelijk gaat ook dat meevallen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen