maandag 13 maart 2017

Dutchdoobadoo.



Eerst wil ik Monique Eding hier welkom heten Leuk om jou hier ook tegen te komen. 
Dit is mijn kaart geworden nav de dutchdoobadoo challengeIk heb er een voorjaars kaart van gemaakt We hebben al een paar mooie dagen gehad vandaag zou het ook zo mooi worden maar moet nog even geduld hebben denk ik. 
Ik wil jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier.

 
Ook wil ik dit envelopje hier even laten zien ik 
 heb dit voor mijn moeder gemaakt die vrijdag as jarig is ze word maar liefst 89 jaar.We geven haar altijd geld op haar verjaardag ik maak altijd een kaart voor haar maar nu heb ik een envelopje gemaakt om het geld in te doen.Ik wil jullie nog een fijne dag toewensen.


7 opmerkingen:

  1. Hallo Tietje
    Je kaart is schitterend gemaakt met de DDBD mal, mooi opgebouwd en prachtig van kleur.
    Het envelopje voor je moeder ziet er ook prachtig uit, 89 jaar, wat een mooie leeftijd al, vast gefeliciteerd met haar verjaardag.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en een heel mooi envelopje voor je moeder.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tietje,
    hele mooie kaart heb je gemaakt, leuke mal en een mooi plaatje ook het geld envelopje voor je moeder is prachtig!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je weer heerlijk aan de freubel geweest Tietje een schitterend kaartje met veel leuke details erop
    en ook het envelopje voor je moeder haar verjaardag is geweldig leuk..
    nog gefeliciteerd met haar verjaardag!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt met de dutch doobadoomal !
    Het envelopje voor je jarige moeder is ook super mooi ! Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Tietsje

    Enveloppe foar dyn mem is hiel moai
    Alvast lokwinske mei har 89ste jierdei

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig! Die vlinder komt zo mooi uit.
    Ook je envelopje is heel erg mooi geworden.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen