maandag 20 maart 2017

Lavendel.

Op deze regenachtige dag weer een kaart van mij De lente is officieel begonnen maar ik merk er vandaag niks van.Dus dan maar even aan de freubel zo meteen Maar eerst wil ik deze kaart laten zien.met het mooie papier van Joy crafts La vie e belle Lavendel ik vind dit wel een heel mooi paperbloc Het plaatje komt uit het paperbloc vlinder bloemetje en takjes zijn van Noor.en wat pareltjes van dutch doo ba doo.Ook wil ik Joke te Voorde Hier welkom heten fijn om jou hier tegen te komen.Ik wens jullie nog een fijne dag.

6 opmerkingen:

  1. Met dit kaartje breng je gezellig het vooorjaar in huis hoor. En morgen wordt het beter!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, Mooi hoor die paarse kleuren.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tietje,
    mooie kaart heb je gemaakt met de spulletjes uit het blok, handig om alles te combineren en de bloem is prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eeen schitterend kaartje heb je met dat prachtige papier gemaakt Tietje...en er ook prachtige details allemaal op...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie kaart en je hebt prachtig papier gebruikt Tietje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart in mooie kleuren!
    Super gedaan...

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen