maandag 6 maart 2017

Zomaar een kaart.

Eerst wil ik Fieke 2 hier welkom heten leuk om jou hier tegen te komen.Het model van deze kaart kwam ik al eens tegen bij Miranda Bouhof Vond het wel een mooi model.Ik heb haar wel de maten van de kaart gevraagd Het papier is van Joy Spring paper bloc en de mooie vierkante vlinder mal van Noor zo ook de kleine vlinders En het plaatje is van Syta van Gelderen. Ook wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart.Ik lees ze altijd met veel plezier.Ik wens jullie nog een fijne dag verder.


13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt,
    het lijkt ingewikkeld..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart! Een leuk model, mooie kleuren en mooie mallen heb je ook gebruikt. Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Tietje..en je wil het niet geloven maar hier ligt de basis ervan ook gereed om die maken...
    Maar een vraagje ...deze kan niet helemaal plat open volgens mij...is dat zo??...of ik heb de maten niet goed geschat...heb het maar op de gok gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij kan niet plat open.En de maten zijn Voor het grootste cardstock,14 bij 28 rillen op 7 en 14 cm Kaart erbovenop,11 bij 22,rillen op 11 en 16,5 hoop dat je hier wat aan hebt.
      Leafs Tietje.

      Verwijderen
  4. Prachtig kaartje Tiets, super mooi van kleur en het plaatje is ook super !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart!
    Leuk model en mooie mal heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart. Mooi is die nieuwe mal.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Tiets...Je hebt een mooie mal gebruikt. Hij lijkt me wel heel bewerkelijk.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, Tietje. Gaaf model is dit inderdaad. Mooie stans en papier heb je gebruikt.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart, leuk model ook.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaart Tietsje

    leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen