dinsdag 23 mei 2017

Strand kaart.

     
  Gister heb ik deze kaart gemaakt.Bij het challenge blog van hobbyvision vragen ze om een ronde kaart.Ik heb er weer een strandkaart van gemaakt.de basis is witte cardstock er bovenop papier van Joy(Under the sea)het plaatje is van The hobbyhouse(Sailor crew)en verder allemaal noortjes.Bedankt voor de reakties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier.Met deze kaart wil ik graag meedoen methttp://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2017/05/nieuwe-challenge-62.html.

5 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart. Het papier is leuk he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dit ronde kaartje Tietje...zo een schattig plaatje erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk mooi kaartje Tietje ... Echt toepasselijk met dit prachtige weer ...
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige ronde maritieme kaart !
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge !
    Groetjes Doris ( Dt lid HobbyVision )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi Tietje!

    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge!

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen