maandag 5 juni 2017

Gefeliciteerd.

Hier ben ik weer op deze tweede pinksterdag met een kaart gemaakt met het mooie papier van Joy (Carpe diem)De bloemetjes zijn van Noor zo ook de randmal.verder een paar knoopjes Het plaatje is van Syta.De tekst heb ik op de computer gemaakt.Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart ik lees ze met veel plezier.met deze kaart wil ik meedoen met.htmlhttp://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.nl/ 
http://2sistersontheblog.blogspot.nl/2017/06/challenge-4.html

9 opmerkingen:

  1. Prachtig is je kaart Tietje. Mooi papier is dit he?
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2 Sistersontheblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is schitterend Tietje,het papier en het plaatje passen prachtig bij elkaar, de randmal maakt je kaart helemaal af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie chique kaart! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig in deze lichte kleuren!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Tietje!! Ik heb eens terug gescrold op je blog, en wat ziet het er allemaal prachtig uit!!
    Sorry dat ik niet zo vaak langskom op je blog, druk met heel veel andere bezigheden, maar je blog is super!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend mooie kaart Tietsje.

    Ook de andere door mij gemist vind ik top!!

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi plaatje. Het past ook zo mooi bij het papier. Een een heel mooi geheel!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sisersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met een prachtig plaatje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen