dinsdag 18 juli 2017

No rain no flowers.

Deze kaart vandaag gemaakt het was een beetje te warm om achterhuis te zitten,dus maar even aan de kaart. Afgelopen zondag hebben wij onze verjaardagen gevierd ik ben 3 juli en mijn man Pyt is 1 aug jarig maar wij vieren dat altijd in een keer.Plus het feit dat wij in september 35 jaar zijn getrouwd hebben we het even extra groot gevierd Wij hadden een lopend buffet voor de gasten dat gaat er altijd wel in.Ik wil jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart.Ik lees ze altijd met veel plezier.

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Tietje. En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart Tietje, met het leuke plaatje van Noortje en..nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen en trouwdag,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag en verjaardag. Handig om alles samen te vieren en lekker een lopend buffet. Zijn de mensen weer goed verwend bij je.
    Prachtige kaart heb je gemaakt, met een fleurig en schattig plaatje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen