maandag 10 juli 2017

Winter.

Het is weer maandag tijd voor een nieuwe werkweek.Voor velen in het land is de vakantie begonnen Maar in Friesland moeten we nog een paar weken wachten. 
Deze winterkaart heb ik een tijd geleden al gemaakt maar hier nog niet laten zien.Het papier is weer van Joy het plaatje volgens mij van Syta.Verder weer veel Noortjes.maar de ijspegel is van Marianne design. 
Verder wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige winterkaart. Schattig zo met de ijsberen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie winterkaart met een schattig plaatje, leuk in combinatie met de ijsbeer stansen.
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie, winterse tag, Tietje! Heel mooi gemaakt en mooi opgebouwd. Een plaatje!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een gave kaart! Super gedaan. Net als je mooie zomerkaart.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow super dit is heel erg leuk zeg. Super mooi gedaan hoor....echt prachtig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIGE winterse tag Tietje...hele leuke details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige winterse kaart!
    Mooi in deze kleur en er is weer veel leuks te zien op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen