donderdag 9 april 2015

Zomaar.

Het is al weer een tijdje terug sinds ik hier wat geplaatst heb.Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier. 
Deze stans heb ik laatst bij de duif in Leeuwarden gekocht daar zat Richtje met noor spullen te demonstreren.Op een van haar kaarten zat een mooie bloem van Joy maar die was uitverkocht Nou kwam ik die bloem gister op de website van hobbyvision tegen en heb hem gelijk besteld dus die zien jullie vanzelf wel eens voorbij komen.Ik wens jullie verder nog een fijne dag.

7 opmerkingen:

  1. Wat een gave mal heb je gebruikt Marja...het is een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww Tietje wat een geweldige kaart! Heel gaaf model.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Tietje...wat een leuk modelletje en Tilda zit daar ook mooi op....KNAP gedaan!!!
    toevallig heb ik ook deze mal van Joy/Noor ook gebruikt vandaag op mijn kerstkaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tietje,
    ja, dat is echt een supermooie mal, ik gebruik hem ook graag.
    Mooie kaart heb je gemaakt met een schattig stempeltje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Tietje, ik ben nu al benieuwd hoe je bloem eruit gaat zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tietje een geweldig mooi kaartje ... Wat een prachtig papier en mooi ingekleurd stempeltje ... Heel mooi model ook.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen