zaterdag 9 september 2017

Kerstkaart.

Dit is mijn eerste kerstkaart van dit jaar. 
Toen ik zon 9 jaar geleden begon met kaarten maken maakte ik alleen maar kerstkaarten.en nu bijna niks meer er is in die tijd veel veranderd ben lid van kaarten clubs en ik doe met 2 clubs mee met een verjaardagslijst.heel leuk om op je verjaardag zoveel kaarten te krijgen.Voor deze kaart heb ik rode cardstock gebruikt.het dp is van Joy.verder weer een paar noortjes.en het plaatje is van Whimsey.Ik wil jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart,ik lees ze altijd met veel plezier.Verder wens ik jullie nog een heel fijn weekend.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart!
    Mooi model kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Leuk model.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen