donderdag 24 januari 2013

Maandagschets.

Dit is de maandagschets bij de nku Toen was ik er al mee begonnen maar nog niet afgemaakt maar nu is hij dan klaar.Het papier is van Basic Grey (Kissing Booth.)De blaadjes zijn van Marianne design en de bloem van crealies het hoekje is van joy crafts de stempel is van Wee.En de schets is van Marianne Jacobs ik zal er vast nog wel eens een mee maken want ik vond hem weer heel leuk.Gister heb ik mijn blog weer eens een andere jas aangetrokken moet dan altijd wel heel erg wennen De lay out is van Sieta die je altijd wel wil helpen als het even niet lukt dus bedankt Sieta.Ook wil ik Patricia nog welkom heten fijn om jou hier ook te zien.Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. 
Leafs Tietje.

7 opmerkingen:

  1. Lieve Tietje, wat een prachtige kaart! En nog veel meer mooie kaarten zag ik staan! Superleuk gedaan!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een plaatje Tietje, heel mooi. Deze stempel is ook zo schattig, heb hem ook al meerdere keren gebruikt. Ja Marianne maakt prachtige sketchen maar daar ook altijd dankbaar gebruik van. Je kaart is top Tietje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief en schattig kaartje en leuke kleurtjes gebruikt al met al een plaatje. En o, ja bijna vergeten leuk dat je volger bent geworden bij me dat we maar lekker kunnen genieten van al ons mooi wat we maken.

    Liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tietje.

    Even een inhaalslag maken,heb alles weer even goed bekeken.
    Mooi kaartjes hoor, allemaal zo mooi ingekleurd, gebruik je potloden?
    de laatste kaart is heel erg mooi, lief stempeltje, mooi papier.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart heb je weer gemaakt Tietje, prachtig !!

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje,Tietje. Lieve stempel en mooi ingekleurd. Ook een goede papierkeuze.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen