woensdag 20 november 2013

Kerstkaart.





Deze kaart had ik nog liggen en had nu even tijd om hem hier ook te laten zien Het was een solbij de club scrap en stempel De tekst heb ik van pinterest de randsneeuwvlok is van Joy crafts de wanten en de sterrenkrans zijn van Memory boxde kertbomen van Marianne design en het papier is van Bo bunny (the snow daycollection.)Ik eil jullie bedanken voor de leuke reakties op mijn vorige post ik lees ze allemaal met veel plezier Ik ben dus ook benieuwd wat jullie hiervan vinden.

10 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart Tietje! Mooie mallen heb je ook gebruikt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk geworden, Tietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tietje,

    Heel leuk en apart dit kerstkaartje met verschillende flappen en een verborgen label met een hele mooie tekst.
    Heel mooi ingekleurde stempel en leuke mallen heb je gebruikt.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Tietje, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je kaartje Tietje, leuk modelletje met die flappen en die label...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje en leuk gedaan zo. Toppie.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan, mooie kleuren en leuk model kaart. Top.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Tietje leuk model waar wel wat meer werk aan zit. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart, Tietje. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen