donderdag 30 januari 2014

Colors off Autumn

Deze kaart had ik hier nog niet laten zien Ik heb hem een tijdje terug al gemaakt en de ontvanger heeft hem al binnen dus kan ik hem hier ook laten zien.Het papier is van Maja Vintage autumn De stempel is van Wee.De bloem en de plaatjes zijn van Crealies  en een paar strassteentjes.De tekst weer op de computer Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier Ik ben dus ook weer benieuwd wat jullie hiervan vinden.Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie willen achter laten

 .

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Tietje...mooi ingekleurd stempeld ..elles ook heel mooi op elkaar afgestemd....

    groetjes en fijne donderdag nog
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, Tietje.
    Mooi in die warme tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Tietje! Leuke stempel
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaart Tietje, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje en een lief stempeltje.. Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tietje
    Prachtige kaart laat je ons zien, ik vind het papier héél leuk, de stempel is mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart. Mooie kleuren en wat een leuke stempel. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooo dit is gaaf gemaakt ! Supermooi en alles mooi verwerkt! Geweldige kaart...Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tietje,

    Heel erg mooi dit kaartje, wat een prachtige mooie stempel en je hebt hem heel erg mooi ingekleurd, mooie herfst kleuren.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen