zondag 12 oktober 2014

Dutch doobadoo kaart.

Wat hebben we weer een mooie zondag de zon is er geregeld bij.Deze kaart heb ik van de week gemaakt met een dutch doobadoo mal ik vind het best wel lastig om te knippen want ik heb zoals de oppas kinderen zeggen wiebel handen maar heb er toch wat van gemaakt Ook wil ik Diana Gooberts hier welkom heten fijn om je hier ook tegen te komen.Bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier.Met deze kaart wil ik meedoen met,
 http://teddybochallenge.blogspot.nl/ anything goes.

9 opmerkingen:

  1. Hallo tietje, jij wiebelhanden, ik zie het niet hoor, wel een leuk gezegde van de oppaskinderen.
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk modelkaartje heb je gemaakt Tietje....het ziet er mooi en strak uit hoor....prima kaartje!

    Groetjes en een fijne zondagavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig kaartje geworden Tietje. Ik vind het ook lastig met de doobadoo mallen dat je ze zelf een stukje door moet tekenen, maar wiebelhanden zie ik niet in dit kaartje hoor...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje Tietje ...zo mooi van vorm ook en dan met die vlindertjes een prachtig geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wiebelhanden of niet je kaartje ziet er prachtig uit heel leuk gedaan zo.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is prachtig hoor.
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card. Glad you could play along at Teddy Bo this time .
    Hugs Sally xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A fabulous card. I love the colours, and Teddy Bea is adorable!
    Thanks for joining us Teddy Bo's Challenge this time . Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen