maandag 23 maart 2015

Gefeliciteerd.

Bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige post Ik heb intussen weer een paar kaarten gemaakt en dit is er een van.Die andere laat ik van de week nog wel zien.Het zonnetje wil er vandaag niet doorkomen we hebben al een paar mooie lente dagen gehad de blaadjes komen weer aan de bomen.Heerlijk dat lente gevoel.Met deze kaart wil ik graag meedoen met,
 http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2015/03/challenge-20-en-de-winnaar-challenge-19.html
 http://scrapping4funchallenges.blogspot.nl/2015/03/challenge-38-spring-or-easter.html
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2015/03/challenge-22.html
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/2015/03/anything-goes-butterfly-and-flowers.html
 http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2015/03/scrp-cards-challenge-72-top-drie-en-dt.html
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2015/03/anmacreatief-challenge-42-maart-2015.html

21 opmerkingen:

  1. Heb je een digi ingekleurd Tietje? Ik denk het wel zo te zien en wat passen die kleuren mooi bij elkaar van je afbeelding en papier! Heel leuk dat je mee doet met dit prachtige kaartje bij de Scr@p-Cards Challenge!
    Ik ben gelijk volgster bij je geworden.......Groetjes DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Gerrie Ik heb de digi idd ingekleurd met copics.Ik doe het altijd wat op mijn manier Ik tril nl dus, met licht en schaduw werken kan ik niet.Maar ik doe mijn best.
      Leafs Tietje.

      Verwijderen
  2. Leuke kaart.
    Wat een lekker vrolijke meid als afbeelding.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tietje,
    Dat vroeg ik me ook af, heb je de digi ingekleurd?
    wat een prachtige kaart, je hebt alles zo mooi gecombineerd,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Ans. Ik heb de digi idd ingekleurd met copics.Ik doe het altijd wat op mijn manier Ik tril nl dus, met licht en schaduw werken kan ik niet.Maar ik doe mijn best.
      Leafs Tietje.

      Verwijderen
  4. Heel mooi is dit kaartje Tietje...heel mooi die vlinderborder en ook het leuke stempeltje heel mooi ingekleurd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooie kaart heb je gemaakt, Tietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt Tietje. Het is inderdaad een mooie stempel. Ik wil nog zo graag eens leren inkleuren....
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards challengeblog.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Tietje!
    Thank you so much for your beautiful card entrie by us at
    Scrapping4Fun Challenges .
    Hugs Sandra DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A wonderful Easter card.Thanks for joining us at Scrapping4fun challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beeldige kaart Tietje! En heel mooi gedaan met het inkleuren van de Bestie.
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Tietje. Hele mooie Bestie en kleuren heb je gebruikt. Dankjewel voor het meedoen bij scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fab Easter card, love the colors and all the detail.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is prachtig geworden Tietje! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Tietje, dit is een schitterende ingekleurde digi, mooi gedaan hoor, ondanks dat je zegt dat je trilt.
    De kleuren zijn prachtig, het is een héle mooie kaart in deze samenstelling.
    Dank je wel voor het meedoen bij My Besties Dutch Girls Designs en graag tot een volgende keer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje.
    Dank je wel dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lekker vrolijk kaartje is het geworden! Bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waow, wat is deze mooi geworden :)
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches en we hopen je vaker te zien. Je maakt prachtige kaarten.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart. leuk dat roze met groen bij elkaar.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Tietje, wat heb je een schitterende kaart gemaakt. Supermooie kleuren en ontzettend mooi gemaakt. Wat ontzettend leuk dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen