dinsdag 23 juli 2013

cas kerstkaart.

Allereerst wil ik Janneke.Astrid.Aya.en Wilma welkom heten leuk om elkaar hier ook tegen te komen.Het is wat een clean en simpel kaart geworden ik ben niet meer zo van de kerstkaart ik maak meestal gewone maar ik moet er op het eind van het jaar toch wel wat hebben dus maak ik er zo nu en dan een ook allemaal bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart.Ik vind het altijd heel leuk om te lezen.Met deze kaart wil ik meedoen met http://christmaschallenges.blogspot.nl/2013/07/challenge-82-sponsored-by-our-holiday.html

6 opmerkingen:

  1. Such a sweet card. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart. Gaaf hoor.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig kaartje geworden eenvoudig kan ook heel mooi zijn.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat het je lukt om een kerstkaart in deze warmte vind ik knap hoor Tietje! En het ziet er weer alleraardigst uit!

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tietje.

    Nou dit kaartje is best heel erg leuk uit en voor een CAS kaartje, zitten er nog hele leuke accenten op.
    Met deze warmte moet ik nog niet aan de kerst denken, de zomer mag van mij nog heeeel lang duren.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen