maandag 24 maart 2014

Marre Janke.

Hier zijn dan eindelijk de eerste fotos van onze tweede kleindochter Het papier is van Little yellow bicycle.Vintage summer De harten heb ik op de cricut gemaakt en de tekst op de computer Op mijn andere blog Scrapnocht.staat nog een lay out.Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier Ik ben dus ook benieuwd wat jullie hiervan vinden en ook een kijkje op mijn andere blog nemen en daar een reactie achter laten.

        


9 opmerkingen:

  1. Aaah...wat een schatje!
    Heel mooie foto's Tietje, en een heel leuke layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aacch, wat een schatje. Een heel lief meisje om te zien. Mooi layout en prachtig foto's. Super gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ze zeggen het allemaal en ik ook helaas .....oooo wat een schatje en wat een lekker koppie met haar. Je lay-out is top ook die andere die je hebt gemaakt.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Skitterend Tietsje en ek ik sis wat in leaf famke

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende layout Tietje en wat een geweldig mooie foto's, wat een schatje je kleindochter.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh wat lief en een hele leuke LO heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such beautiful images!
    Great page, love the papers. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes Tietje, geniet ervan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super trotse oma op de foto's Tietje....een heel mooi layout heb je ermee gemaakt....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen