zondag 6 april 2014

Teddy Bea.


Vandaag weer een teddy Bea deze heb ik gister al gemaakt hij is van de club cards en more daar hadden ze een leuke wedstrijd met wachtwoord als je het ww aanvraagt moet je hem ook maken en plaatsen dit is de mijne geworden het papier is van Bo Bunny de stempel is een Teddy Bea het grasrandje van Marianne design Het bloemetje is een pons van E K Succes.Het zonnetje weet ik niet meer Bedankt voor de leuke reactiea op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier Ik wens jullie nog een fijne zondagavond.

10 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Tietje...wat een leuk modelletje is dat ....en ook de kleurtjes zijn heel mooi zo bij elkaar ...En dan het lieve stempeltje ook prachtig ingekleurd....


    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig! mooi bij elkaar passend scrappapier heb je gebruikt en weer de leuke stempel.
    heel mooi gedaan.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, Tietje.
    Mooie vrolijke kleurtjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Tietje, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke beren kaart Tietje en een ontzettend leuk model!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, vrolijke en frisse kaart Tietje! Heel erg leuk!
    Groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen