zondag 29 juni 2014

Sol kaart.



 Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat heb geplaatst.Ik kwam er even niet aan toe om een kaart te maken.Gister aan begonnen maar niet af kunnen maken Dus dat vandaag maar even gedaan Mijn kleindochter van drie zat naast mij en zei,Beppe jij hebt de mooiste kaart gemaakt ze heeft de kleuren voor de taart ook uitgezocht de stempel en het lint is van mijn gewonnen candy van Ina. Ik zit er aan te denken om mijn bloggen bij elkaar te doen of een nieuw blog ik heb al een gemaakt maar ik kan het hier ook wel bij laten en mijn blognaam veranderen maar ik weet niet hoe je dat moet doen Iemand tips of ideeen altijd welkom.Nog maar bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier Ik ben dus ook benieuwd wat jullie hiervan vinden. 
    


7 opmerkingen:

  1. Geen tips, wel mijn complimenten voor je mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo tietje
    Ik kan je helaas ook niet helpen, ik ben ook geen held met de computer.
    Je kaart is schitterend, de tekst is ook prachtig en het zijn wel héle mooie kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Tietje, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is weer helemaal schitterend, een toppertje.... wat een prachtige SOL kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tietje,
    Op je blogdashbord staat ook je eigen blog bovenaan. daarnaast staat dan een potloodje (hiermee kan je nieuwe berichten maken) en daarnaast twee blaadjes lijken het. Naast deze 2 blaadjes staat een pijltje naar beneden klik hierop dan zie je een lijst, op die lijst onderaan staat instellingen. Als je hierop klikt kun je je blogtitel veranderen door bij titel op bewerken te klikken... Ik hoop dat het je lukt. Ik heb geprobeerd het zo duidelijk mogelijk op te schrijven..
    Je kaartje is by the way prachtig heel mooi dat gedichtje en de kleurencombi super.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HIhi ik wil ook mijn blog een andere layout geven en weet ook niet hoe dus laten we het nog maar zo voordat ik alles kwijt ben. helaas ik kan je dus ook niet helpen, maar je kleindochter heeft gelijk, want je kaartje is schitterend.

    leafs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen