zaterdag 5 juli 2014

Verjaardagskaart.

Bij kaartenclub de Schatkist hadden ze een mooie schets met wachtwoord Als je het ww aanvraagt moet je hem verplicht maken en showen.Ik had eigenlijk nog nooit een strik gemaakt maar deze was ook verplicht Nou had ik vorig jaar de Bowdabra gekocht maar nog nooit wat mee gedaan Maar ziehier het resultaat mag er zijn ik zal hem dus vast vaker gebruiken. 
Ik wil Grietje bedanken voor haar duidelijke uitleg om mijn blognaam te veranderen weet nog niet of ik het wel doe maar ik denk wel dat ik mijn andere blog hierbij doe.     Ik wil jullie ook weer bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier ben dus ook weer benieuwd wat jullie hiervan vinden ik wens jullie ook een prettig weekend.

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart Tietje, ik vind hem heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen