zondag 20 juli 2014

Twee kerstkaarten.


Deze twee kerstkaarten had ik hier nog niet laten zien .We gaan morgen een kleine week op vakantie dus dacht ik zet ze hier nu maar neer dan kan ik het niet vergeten.Wat was het gister toch verschrikkelijk heet we waren met mijn schoonzuster en haar vriendin naar Akkrum uit eten mooi plekje aan het water maar we zijn toch naar binnen gegaan het was te heet om daar te eten het personeel had er ook behoorlijk last van.Maar we mogen niet klagen.Bedankt nog voor de leuke reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier.En ik wens jullie nog een fijne dag verder. 

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten, Tietje.
    Fijne vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaartjes en hihihi ik zat aan het water in Grou waren dus dicht in de buurt;) en helaas ook wij zijn naar binnen gegaan vanwege de hitte. Wens je een hele fijne vakantie en lekker genieten.

    Leafs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt Tietje, heel mooi. Geniet van je vakantie, je gaat in ieder geval mooi weer krijgen als we de weermannen en vrouwen mogen geloven.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaarten met deze 2 mooie digi's.
    Geniet van je vakantie.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaarten, super mooi van kleur.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen