zondag 28 september 2014

Lokwinske.

Bij de club Scrap en stempel hadden ze een leuke schets en de stempel moest ouder zijn dan 2 jaar nou dat is deze wel het is mijn eerst gekochte stempel toen ik begon met kaarten maken.Bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier.Ik begin weer aardig op te knappen afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest voor mijn wondroos dat is zo goed als over de jeuk is weer over.Hij heeft mij wel steunkousen aangemeten die moet ik een half jaar dragen want in die tijd is de kans het grootst dat het weer terug komt. Nou dat wil ik natuurlijk niet Ik wens jullie nog een fijne avond en een mooie werkweek.

7 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Tietje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje Tietje...leuke sketch ook...
    En fijn dat de wondroos al bijna genezen is...doe voorzichtig dan komt het allemaal weer goed....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je wat begint op te knappen,
    Leuk lief kaartje is het geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het wat beter met je gaat Tietje.....hopelijk is het snel helemaal over. je kaartje ziet er prachtig uit...mooie kleurtjes heb je gebruikt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig dat je langs bent gekomen op mijn blog en volger bent geworden... Ik ben altijd nieuwsgierig aangelegd dus ben gelijk een kijkje bij je gaan nemen en natuurlijk ook je volger geworden....

    Liefs,
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Skitterende kaart Tietsje

    leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen