zondag 30 november 2014

Kerstkaart.

Voor de verandering weer eens een kerstkaart. 
Ik moet er nog een maken en dan maar weer voor volgens jaar aan de gang. 
Ook wil ik Creamieke en Odette hier welkom heten Leuk om jullie hier tegen te komen. 
Ik wil met deze kaart meedoen bij de.
 http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/11/time-for-tfm-christmas-challenge-74.html 
Kerst in niet traditonele kleuren.Ook wil ik jullie weer bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier.Ik wens jullie nog een fijne zondag.

6 opmerkingen:

  1. Dit kaartje is weer een toppertje Tietje, heel erg mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kerstkaartje Tietje....aloles weer mooi afgewerkt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww Tietsje,

    Wat een skitterende kaarten heb ik bij gemist.
    Ze zijn stuk voor stuk heel mooi

    leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Tietje, leuk hoe je die tag een beetje hebt verstopt. Ziet er schitterend uit
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en lief kaartje.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen