zondag 21 oktober 2012

Challenge46 ccws.

Eerst aan alle nieuwe leden een hartelijk welkom altijd fijn als er nieuwe gezichten bij komen.
 Dit is de nieuwe challenge bijhttp://christmaschallenges.blogspot.nl/ Maak een kaart naar nav deze schets.Het papier is van Maja.De stempel is een Bild Malarna de ster en het hoekje zijn van Joy crafts.de tekst is een digi van Marianne Jacobs.en nog een paar strass steentjes.Ik heb de kaart in 2 kleuren gehouden vond ik wel eens mooi. Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
 Leafs Tietje.

6 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje is het geworden Tietje. Gaaf om te zien hoe je mijn sketch hebt uitgewerkt. Bedankt dat je meedoet met de challenge bij CCWS deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Tietje, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tietje wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor CCWS, heel erg mooi gekleurd zeg! Bedankt voor je deelname hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje weer Tietje. Mooi papier en je stempel is een schatje gewoon. Leuk dat je er weer bij bent bij CCWS. Tot een volgende keer :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart is dit geworden. Prachtige papiertjes heb je er ook bij gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen