vrijdag 22 maart 2013

sara

Deze lay out wil ik hier ook even laten zien ik heb hem net op mijn andere blog gezethttp://scrapnocht.blogspot.nl/ Deze is 2 jaar geleden gemaakt toen ik 50 werd dit is mijn hele gezin van boven van links naar rechts.mijn man Pyt.zoon Gerrit.Schoonzoon Wybe.even naar voren dochter Aaltje weer naar achteren ben ik zelf met mijn kleindochter Maaitedaarnaast mijn zoon Eeltje en mijn schoondochter Marije.voor van links naar rechts schoonzoon Migchiel dochter Martsje en zoon Wouter Jan en de op 1 nov 2012 overleden hond Doerak Bedankt voor jullie lieve woorden op mijn vorige Lay out ook wil ik Moo nique welkom heten op mijn blog Ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden.
 Leafs Tietje.

3 opmerkingen:

  1. Een geweldige layout! Een hele mooie herinnering van een mooi jubileum!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige layout heb je gemaakt Tietje, super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er weer leuk uit Tietje. Alweer 2 jaar terug dat je 50 werd...Maar je hebt er een schitterende LO van gemaakt! Heel mooi

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen