dinsdag 21 mei 2013

Vorig jaar mochten mijn dochter en schoonzoon een dag op Maaite passen Toen zijn ze naar de kinderboerderij geweest vorige week laten afdrukken en zie hier het resultaat meer fotos staan op mijn andere bloghttp://www.scrapnocht.blogspot.nl/ Jullie kunnen nu ook op bloglovin mij volgen er gaan geruchten dat je bij het blog volgen geen bericht meer krijgt dus heb ik dit er maar opgezet.we wachten het maar af En nog bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart ik zou het wel waarderen als je een berichtje achter laat ik vind het altijd leuk om te lezen.
 Leafs Tietje.

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende layout Tietje, ik vind het er schitterend uitzien, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat schitterend gemaakt Tietje! Ook de foto's zijn erg leuk!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is alvast een mooi voorproefje van deze leuke onverwachte dag voor Maaite! Heel mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tietje, dank je wel voor je leuke reactie op mijn kaartje en leuk dat je volger bent geworden bij mij. Ik was natuurlijk wel benieuwd wat jij maakt en jouw werk ziet er ook erg leuk uit zeg !!! Ik ben dus ook volger van jouw geworden hihihi.... Deze layout is ook erg mooi. groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi tietje,

    Wat leuk die foto's van Maaite en oom.
    Heel mooi uitgewerkt, prachtige kleuren.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen