donderdag 29 augustus 2013



 Hier dan eindelijk weer eens een kaart van mij.Ik heb dit model van de kaart al eens eerder gemaakt en vond het toen een hele leuke schets Ik heb deze kaart voor mijn zuster gemaakt die 5 jaar geleden te horen heeft gekregen dat zij chronische leukemie heeft ze schatten dat het ongeveer tien jaar duurt. haar man is drie jaar geleden gestorven aan alvleesklierkanker dat is toen heel vlug gegaan binnen een half jaar is hij overleden Maar het gaat met mijn zuster ook heel hard vorige week heeft ze nog drie dagen achter elkaar chemokuren gehad en afgelopen maandag is ze opgenomen ze was doodmoe en kon bijna niet meer lopen dus is het afwachten hoe het verder gaat Op de tag heb ik een gedichtje gezet Ik hoop dat ze er vlug weer wat bovenop krabbelt en weer naar haar huisje kan of naar een van haar dochters als ze al niet meer alleen kan.
 Ik wil jullie weer bedanken voor de lieve woorden op mijn vorige lay out en ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

10 opmerkingen:

  1. hallo Tietje
    Mooie kaart en sterkte met je zus
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Tietje en heel veel sterkte met je zus.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je kaart Tietje, vandaag is de sterfdag van mijn man, alweer 31 jaar , die had acute leukemie, ik hoop dat je zus nog héél lang bij je mag blijven, dat ze maar snel wat opknapt, bah wat een nare dingen gebeuren er weer in blogland.
    Maar zo is het leven.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tietje,
    Mooie kaart voor je zus!!! Mijn schoonvader is ook 9 jaar geleden overleden aan acute leukemie dan wel. Wat een lijdens weg. Heel veel sterkte.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tietje,

    Prachtige kaart en een heel leuk gedichtje, dat is zo waar als het maar kan. Waarom???
    Je hoort het overal om ons heen, die rare vreemde ziekte,maar een waarom...daarop krijgen we geen antwoord.
    Heel veel sterkte toegewenst met je zus.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lief en mooi kaartje, top!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en leuk gedaan zo met de tag erachter.

    Ik weet niet of deze stempel hier in Nederland van Mo Manning al te koop is. Je kan het wel via internet als digi bestellen:
    http://www.mosdigitalpencil.com/fall-fairy-jesen/

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart en leuk gedaan zo met de tag erachter.

    Ik weet niet of deze stempel hier in Nederland van Mo Manning al te koop is. Je kan het wel via internet als digi bestellen:
    http://www.mosdigitalpencil.com/fall-fairy-jesen/

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen