zondag 7 april 2013

Geboortekaartje.

Dit geboortekaartje heb ik gemaakt voor mijn tantezegger die op 1 april bevallen is van een gezonde dochter Anyke. Het papier is weer van Toga(Mademaiselle) een Whimsey stempel de vlinders zijn van Martha Steward En de hartenpons is ook van Martha Steward Ook wil ik Antoinnette welkom heten Ook wil ik jullie bedanken voor de lieve woorden op mijn vorige kaart .
 Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en de moeite willen nemen om een reaktie te plaatsen ik lees ze altijd met veel plezier Ook wil ik met deze kaart meedoen met de 
 http://pinkinksketchchallenges.blogspot.nl/2013/03/challenge-44-hilde-petras-sketch.html maak een kaart met deze schets. 
Leafs Tietje

5 opmerkingen:

  1. Nou lieve Tietje, wat denk je zelf na jouw reactie deze week bij mij....verschrikkelijk LEUK!!! Hahaha, ik hoorde het je zeggen... Prachtig gedaan hoor, je stempel is ook wel heel lief en schattig! Mooi papier, echt gaaf gemaakt!

    Leafs Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, ik moest eerst wel even goed kijken wat er uit het ei kwam...!!!!
    Grapje...Heel mooi ingekleurd en schitterend papier heb je gebruikt.

    groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Tietje, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, lieve kaart. Mooie kleuren gebruikt.
    En wat leuk dat je meedoet aan onze sketch bij the Sketchy challenges.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen